7 Eylül 2012 Cuma

Hoşgeldin Bebekli Hayat...

Evet artık bi bebeğim var. Hayatım eskisi gibi değil. Canım istediğinde anneme gidemiyorum, hergün uğradığım marketimize günlerdir gitmem, geceleri saymıyorum bile, gündüzleri de kızım uyurken ben de uyuyayım diyorum ama tedirginlikten uyuyamıyorum, ya ağlar da duymazsam ya bişey olursa diye. bide gelen giden misafir tabi unutmamak lazım. ilk defa bugün yalnızız kızımla. kimseler gelip gitmedi. yavaş yavaş normal hayatımıza dönüyoruz. tabi dediğim gibi hiçbişey eskisi gibi değil. ayrıca artık evde yalnız değilim:)) bakalım daha neler yaşayacağız. ama doğumu beklerken ha bugün ha yarın, ramazan geçseydi, bayram bitseydi diye diye atlatık çok şükür. şimdi o stres yerine kızmı doğru büyütebilme endişesi başladı. inşallah sorunsuzca büyütebiliriz kızımızı. amin... şimdi uyudu boddim. hemen yerine götüreyim.. daha ufaklığın minik minik kıyafetleri ütülenecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder