13 Eylül 2012 Perşembe

3 haftalık olduk

Dün tam 3 hafta oldu kızımla hayata başlayalı. Hiçbir şey eskisi gibi değil. Nerdeyse hergün çatkapı anneme kahvaltıya giderdim, market, kuaför, arkadaş, alışveriş... 3 haftadır bunların hiçbiri yok. 11günlükken bağa, 19 günlükken küçük halamıza gittik o kadar. bide 1 haftalıkken kontrole gitmiştik. bunun dışında hiç dışarı çıkamadım 3 haftadır... ama olsun. kızım hasta olmasın mikrop kapmasın da şu ilk günlerinde. ben bi 3 hafta daha çıkmasam da olur. 
misafirler azalmaya başladı. dün yengem yemek yaptırdı. az önce karşı komşum geldi. şimdi kızım uyuyor. bende çamaşır serdim. onca ütü varken internette takılıyorum. neyse ki yemeğim hazır.
diğer bloglar gibi bol bol foto koymayı, kızımı göstermeyi, odasını eşyalarını yayınlamayı çok isterdim ama olmuyor... ileride belki... şimdilik bu kadar...

2 yorum:

  1. hepsini yaparsın canım hıc stres yapma bol bol kızınla vakıt gecır op kokla kucaklas zaman cok cabuk gecıor onun sana cok ıhtıyacı var ...

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürler ilknurs. yoğumunu yeni görüyorum kusura bakma. mağlum blogum biraz sessiz. öyle yorumlara falan alışkın değil:)) o yüzden ancak cevaplayabiliyorum. evet günler çabuk geçiyor 4.5aya yaklaştık. artık biraz daha kendi hayatımıza döndük. bu sefer de havalar soğudu ama olsun. inşallah daha kızımla gezecek bol bol vaktimiz olur:) sevgiler...

    YanıtlaSil