23 Kasım 2010 Salı

ÖZLEMİŞİMM

Şükür kavuşturana. İnternetsiz hayat ne boşmuş ya. Hele ki  okuldan dersten sınavdan yeni kurtulmuş, alnının akıyla tümm çektiği sıkıntılara rağmen sonunda mezun olmuş, yeni yetme bi "yüksek" için yapılır mı bu? "şu okul bi bitsin, internette artık ne makale araştırcam, ne akademik bilgiler sitesine gircem, sadece ve sadece boş boş karikatür, foto, elbise modeli, saç modeli, moda, makyaj bilimum zevk veren ne varsa onlara bakıcam, tabiki de face ve blogu hiç bırakmıycam" diye hayller kuran birinin tam da koskoca 9 günlük tatil öncesi interneti kesilir mi hiç?? deli oldum. ne bayram mesajı atabildim, ne alabildim. ay yani bide heryer kapalı net faturasını da yatıramadım tatil diye. ama nihayetinde kavuştum oh beee. artık post bombardımanına tutcam burayı. mezuniyetimi kutluycam, yaptığım pastaların fotosunu ben de koycam, sevdiğim kombinleri ekliycem ooh ohh sefam olsun:))

Bu arada kısaca özetleyim geçen günleri.

Mağlum bahsettiğim kongrem vardı. Bi konuşma yapmışım sorma. Öğleden sonraydı benim oturum, sabah bi baktım salonda pek kimse yok. İyi dedim bende kendi çapımda konuşur giderim:D Ama o da ne. benim oturumda salon hınca hınçtı! moderatörüm ben konuşmaya başlamadan önce bi güzel bilgiler verdi. ben slaytımla birlikte anlattım. bide sesim hep az çıkar böyle yerlerde. bu sefer öyle olmasın diye mikrofona resmen yapıştım:)) bittikten sonra da çok güzel eleştiriler aldım. ertesi gün kongreye katılamayan hocam aradı. kendi öğrencilerinden haberimi almış, çok beğenmişler, tebrik etti, aferinler etti:) çok mutlu oldum çok. tüm yorgunluklarım üzerimden uçtu sanki. bunu da böyle atlattım özetle:))
Sonraaa bayram geldi geçti. Bana göre klasik sayılırdı ama tabi koyunlar süsledik fln enteresandı:)
Abimin evi kesinleştiii. Çok güzelll:)
Canımın içi, bitanem, tek kardeşim rahatsızlandı biraz:(( kıyamadım canıma. uzunn bir süre ilaç alması gerekecekmiş:(( o benim herşeyimm.
Ve inanamadım, şoklar geçirdim ama bu gencecik yaşında bi arkadaşımı kaybettik 3 gün önce:(( hala gerçek değilmiş gibi geliyor. öyle neşeli, şakacı, şen şakraktı ki... çok ani ve erken oldu.. mekanın cennet olsun:((
Onun dışında yeni bir iş olasılık olasılığının olasılığı varr ama bilmiyorum... çok kararsızım. bunca işsiz geçen günlerden sonra çek git kendi paranı kazan diyorum. ne de olsa 2 saat ötede bir şehirde. ama barınma sorunu, kimseyi tanımamam, vesaire... bilmiyorum şu an düşüncelerdeyim...
En kısa şekliyle böyle özetleyebilirdim. detayları geçiyorum artık. neyse. şimdilik benden bu kadar. bi daha netsiz kalmamak dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder