19 Ocak 2011 Çarşamba

Sözlendimmm:)))

Şu bir hafta içinde yaşadıklarımı anlatsam inanmazsın:)))
Daha birkaç gün önce yapayalnızken, artık bi sevdiceğim var:)))
Sevdiceğim demek yetmez, o benim sözlüm:)))
Evet şaka gibi ama dün akşam sözlendim:) parmağımda yüzüğüm var artık:)
Herşey o kadar ani gelişti ki, ama çok mutluyum.
Rabb'im bozmasın inşallah.
Tanıtım profilimin ilk cümlesi"Beyaz atlı prensini bekliyor" du.
Galiba buldum O'nu:))
Umarım yanlış karar vermemişimdir. Şimdilik herşey yolunda gibi görünse de tabi ki kafamda birsürü soru işaretleri var. Hepsi hayırlısıyla cevabını bulacak inşallah gönlüme göre:))
Detayları geçiyorum ama rüya gibi herşey:)
Nazarlardan korusun bizi.
Darısı isteyen herkesin başına...

2 yorum:

  1. ayyy çok sevindimm..allah tamamına erdirsin canımm darısı basımaaaaaaaaa :)) buarada mail adresime iletişim adresini gonder yarın hediyeni gonderyim :)

    YanıtlaSil
  2. Amin canım. Çok Teşekkürler. İnşallah en kısa zamanda gönlündeki kişiyle karşılaşman, hiç ayrılmaman dileğiyle. Gelişmeleri her zaman takipteyim:))
    Adresimi de mailine gönderdim canım. Sabırsızlıkla bekliyorum cicilerimi:)))
    Tekrar çok teşekkürler.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil